Skip to main content

«  Bekijk alle berichten

Mijn installateur is failliet, wat nu?

december 3rd, 2024 | 1 min read

By Maurits Zuidijk

Het is een moeilijke periode geweest voor installateurs van duurzame oplossingen. Vooral op de particuliere markt zijn er dit jaar helaas meer bedrijven omgevallen dan opgestart. Veel vragen en/of problemen worden hierdoor gecreërd. Denk aan vragen zoals: Waar moet ik nu heen voor onderhoud? Is mijn garantie nog geldig? Wie levert nu service? Voor deze vragen bieden wij een oplossing. 

Om jou beter te kunnen helpen, hebben we voor jou een helder stappenplan gemaakt met wat je moet doen als je huidige installateur failliet is gegaan. 

Stap 1 - Contact met ons opnemen

Het belangrijkste van allemaal is dat wij weten waar jij behoefte aan hebt. Wij kunnen veel, maar zeker geen gedachtenlezen. Daarom is het belangrijk dat we weten dat jij een product hebt laten installeren door een partij die nu helaas niet meer bestaat.

Stap 2 - Wij doen een inspectie

Zodra wij weten wat bij jou is geïnstalleerd, kunnen we je verder helpen. In ieder geval moeten wij eerst een technische en visuele inspectie doen, om te zorgen dat onze monteurs veilig kunnen werken aan projecten van derden. Deze inspectie kost eenmalig €150,21

Stap 3 - Samen met jou bepalen wat nodig is

Zodra wij alles hebben bekeken gaan we een voor jou op maat gemaakte offerte maken. Dit kan een onderhoudscontract zijn, maar ook een eenmalige softwareupgrade of een ander probleem dat we kunnen oplossen. 

Stap 4 - Resultaat: Alles werkt weer én je hebt weer zekerheid

Na uitvoering van de benodigde reparaties of andere werkzaamheden, kan jij weer met een gerust hart genieten van je geïnstalleerde producten. De zekerheid die je wilt is weer terug.

 

Ik wil geholpen worden!

Maurits Zuidijk